5.3.18

Śniadaniowa manna smakiem z dzieciństwa

Pamiętam jak rano babcia budziła mnie zapachem takiej manny, niekoniecznie była z figą bo ten owoc w tamtych czasach zupełnie nie był mi znany, za to dziś go uwielbiam! Ostatnio tak mnie naszło i zrobiłam mannę...raz była z karmelizowaną gruszką a dziś z figą i malinami i poczułam się jak mała dziewczynka szykująca się do wyjścia do szkoły. Fajnie tak powspominać i zjeść zapomniane śniadanie na które zwykle nie ma się czasu :-) Przepis jest banalny, w ogóle nie powinien tutaj być bo przecież każdy go zna i umie ugotować mannę ale tak jakoś mnie naszło, że stwierdziłam, że dodam ten post bez względu na formę trudności przygotowania kaszki :-)



Śniadaniowa manna smakiem z dzieciństwa

Składniki:
  • 250g mleka
  • 3 łyżki kaszy manny
  • 1 łyżeczka miodu na porcje
  • owoce, chrupki kukurydziane
 Zagotować mleko, wsypać mannę i energicznie przemieszać by nie powstały grudki. Przełożyć do miseczek/słoiczków i polać miodem. Dorzucić płatki oraz owoce i zjeść najprzyjemniej w świecie.
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji